Očný klam "Made by Nestlé"

Autor: Samuel Kováč | 12.7.2005 o 3:54 | Karma článku: 11,02 | Prečítané:  7089x

10% v podaní firmy Nestlé, alebo žeby zavádzajúca reklama?

Minule sa mi do rúk dostala tyčinka Margot, špeciálne akciové balenie 110g. Neakciová Margot má hmotnosť 100g, to znamená, že firma Nestlé mi štedro pribalila 10% = 10g zdarma :-).



Ak si však myslíte, že kriklavo žltá plocha s nápisom "+10% zdarma" naozaj predstavuje +10%, tak ste na veľkom omyle. Spomínaná plocha tvorí až +30%. Skutočných +10% by vyzeralo asi takto:



Na takúto "štedrú" akciovú ponuku by však asi veľa klientov nenalákali :-o. Len by ma zaujímalo, či je takéto počínanie, zo strany firmy Nestlé určite vedomé a zámerné / zákerné :-), v súlade s čestným podnikaním a filozofiou "Kvalita od Nestlé" a "Sme tu pre Vás".

Samozrejme, že Nestlé nie je jediná firma s pomýlenou matematikou. A preto je na každom z nás, aby si pred kúpou dobre všimol, čo a za koľko kupujeme :-).



Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Mistrík odstúpil z prezidentského súboja, podporil Čaputovú

Mistríkovo rozhodnutie ocenil aj prezident Kiska a tiež podporil Čaputovú.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Toto by Čaputová nemala zahodiť

Po dvadsiatich rokoch môže prvé kolo vyhrať blok mimo Smeru a HZDS.

AUTO

Prichádza malé SUV Škoda Kamiq. Aké sú naše prvé dojmy?

Zaboduje priestorom aj bohatou výbavou.


Už ste čítali?