Očný klam "Made by Nestlé"

Autor: Samuel Kováč | 12.7.2005 o 3:54 | Karma článku: 11,02 | Prečítané:  7083x

10% v podaní firmy Nestlé, alebo žeby zavádzajúca reklama?

Minule sa mi do rúk dostala tyčinka Margot, špeciálne akciové balenie 110g. Neakciová Margot má hmotnosť 100g, to znamená, že firma Nestlé mi štedro pribalila 10% = 10g zdarma :-).



Ak si však myslíte, že kriklavo žltá plocha s nápisom "+10% zdarma" naozaj predstavuje +10%, tak ste na veľkom omyle. Spomínaná plocha tvorí až +30%. Skutočných +10% by vyzeralo asi takto:



Na takúto "štedrú" akciovú ponuku by však asi veľa klientov nenalákali :-o. Len by ma zaujímalo, či je takéto počínanie, zo strany firmy Nestlé určite vedomé a zámerné / zákerné :-), v súlade s čestným podnikaním a filozofiou "Kvalita od Nestlé" a "Sme tu pre Vás".

Samozrejme, že Nestlé nie je jediná firma s pomýlenou matematikou. A preto je na každom z nás, aby si pred kúpou dobre všimol, čo a za koľko kupujeme :-).



Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Dnes píše Jaroslav Rumpli

Kočnerovi kamaráti sa pretekajú v jeho zapieraní

Pre čo iné než pre prachy by niekto za takýchto okolností zotrvával vo funkcii.

KOMENTÁR PETRA TKAČENKA

Bugár nie je idiot, názory mení na počkanie

Predseda Mosta sa chystá na ďalšiu otočku.


Už ste čítali?